vrijdag 10 juli 2020

Happy Birthday ...


Hallo allemaal,

Voor dit kaartje heb ik materialen gebruikt van de Jenine's Mindful Art Collectie van Studio Light.



Ik ben begonnen mat taupe kaartkarton van 17 x 20,5 cm.  daarop heb ik een wit kaartkarton geplaatst. Het Designpapier komt uit paperpad PPJMA07 en het leuke is dat dit nu een formaat heeft van 20,3 x 20,3 cm.
Op het designpapier heb een stuk taupe kaartkarton van 15 x 11,8 cm geplaatst. Het witte kaartkarton heb ik uitgeknipt met een kartelschaar.
Daarop heb ik stampJMA09 met Make art inkt Peat moss gestempeld.
Voor het ovaaltje heb ik een stans van Happy moments StencilHM290 gebruikt.
Het muziekpapier komt uit paperpad PPJMA05.
De bloem stampJMA13 heb ik ingekleurd met Derwent potloden, uitgeknipt en opgekleefd.
De tekst heb ik gemaakt met washitape WashiSL04
Nog enkele plakpareltjes en klaar is mijn kaart.

Gebruikte materialen :

Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection 3.0 - Scrappapier 30,5 x 30,5 cm - 07    

Liefs, Odette

1 opmerking:

  1. Knap gedaan ! Zelfs met een bloem kan dit voor een man verstuurd worden.
    En de kartelschaar nog eens in handen genomen, daar heb ik ook nog een verzameling van.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.