donderdag 20 februari 2020

Butterfly kisses ...


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een boekje tonen dat ik gemaakt heb met leuke materialen van Studio Light ...


Voor de basis van het boekje heb ik StencilSL254. gebruikt. Voor de omslag heb ik een leather sheet Antique bronze FLSSL01 gebruikt.

Om hierop te stempelen heb ik Stazon inkt gebruikt jet black en teal blue.
De stempels die ik gebruikt heb zijn van de nieuwe Art by Marlene 5.0 StampBM48 en 49.


De binnenbladzijden heb ik gemaakt met StencilSL256. 
De omslag aan de linkerkant heb ik gemaakt met StencilSL257.


Voor de afwerking heb materiaal gebruikt uit StansblokSL88.


Io het achterste flap heb ik stancilSL256 gebruikt.




Op de zijkant heb ik enkele ornamentjes geplaatst ...

Gebruikte materialen :

        

Liefs, Odette.

11 opmerkingen:

  1. prachtig! ik heb deze mallen ook besteld, het is me niet duidelijk hoe je de linkse gekartelde delen vastmaakt aan je omslag. Met een strook gevouwen papier en daartussen geplakt?
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Nancy. In de grootste mal zijn gaatjes. Je kan een elastiekje er door doen van binnen naar buiten en op de buitenkant van de kaft het dicht maken. Zo kan je telkens er meer blaadjes indoen aan de binnenkant. Hoop dat het zo duidelijk is anders roep je maar ...
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
    2. Sorry Nancy ... bij de mal zijn stansjes bij waarmee je gaatjes kunt maken dus. Een smal malletje en een breder ...

      Verwijderen
    3. ok, snap het. ik vreesde wat dat als je het zo zou doen, alle blaadjes in mekaar schuiven met één elastiek, dat de middelste blaadjes dan veel zouden uitsteken tov de buitenste, als je begrijpt wat ik bedoel, maar lijkt toch niet zo bij jou. Daarom dacht ik dat je ze naast mekaar geplakt had. Vind het echt een tof boekje!

      Verwijderen
  2. Veel werk maar voor 100% geslaagd ! Mij viel meteen de prachtige vlinder op en ook de cirkelstempel en het ornamentje zijn schitteren. En dan heb ik het nog maar alleen over de buitenkant! Want ja, de binnenkant is ook weer mooi afgewerkt hoor.
    Liefs, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi Odette!!!! Ik heb hem ook maar nog niet de moeite genomen door ermee aan de slag te gaan. Maar dat gaat goed komen.Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat is dit een pracht boekje Odette en zo prachtig bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk!!
    Ik heb hem nu ook. Ben ermee aan de slag. Een heel werkje, maar je hebt het prachtig gedaan!

    Die splitpen aan de zijkant, van welk merk (code) is die? Zo leuk ook!!
    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Esther, dank je wel. Ja heel leuk om te maken. De splitpen op de zijkant heb ik ooit gekocht bij Hobbyvision. Groetjes, odette.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.