zondag 7 maart 2021

Doosjes ..

 Hallo allemaal,


Van Studio Light zijn er 4 verschillende stencils uitgekomen om doosjes mee te maken. Ook komen er super mooie nieuwe scrappapieren uit.

Ik heb dit doosje al klaar ...



Ik heb stencilSL392 gebruikt. Deze uitgesneden uit wit cardstock. Het designpapier komt van SL-USC-Scrap20.

Dit is dubbelzijdig papier van 30,5 x 30,5 cm.

Dit is een merci doosje of je kan er ook een ander snoepje instoppen maar helaas dit heb ik opgegeten haha  ! Nee hoor ik heb het leeg gehouden zodat jullie het prachtige scrappapier konden zien.

Dit doosje kan je ook verwerken in een kaartje, ga ik later zeker nog doen.


Gebruikte materialen :

 
StencilSL392

 
SL-USC-SCRAP20

Een fijne zondag, liefs, Odette.


4 opmerkingen:

  1. Wat mooi is dit doosje.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi
    Prachtig gemaakt.
    Ik heb deze al gereserveerd bij mijn hobbywinkel.
    Heb er al zo veel leuke dingen mee gezien.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig doosje ga aan mijn hobby winkel vragen of hij deze mal ook al heeft.
    heb al heeeel veel doosjes gemaakt voor vrijwilligers van onze soos en bezoekers, dit zal de volgende wel worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi doosje is dat en wat een mooi papier

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.