maandag 8 maart 2021

XOXO ...

 Hallo iedereen,


Gisteren toonde ik een doosje dat ik gemaakt had met 1 van de nieuwe doosjesstencils van Studio Light ...

Zo leuk om te maken. Vandaag ga ik 2 andere doosjes tonen ...


Deze doosjes heb ik gemaakt met stencilSL393 en stencilSL395.

Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van de nieuwe scrapvellen. Deze zijn 30,5 x 30,5 cm en dubbelzijdig. Ze zijn allemaal zo mooi ...

In het ene doosje heb ik een kaarsje op een batterijtje geplaatst ... leuk om als attentie te geven ...


Gebruikte materialen :


 
StencilSL393


 
StencilSL395



 
SL-USC-SCRAP13 t/m24


Liefs, Odette.


2 opmerkingen:

  1. Hoi wat een leuke doosjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze weer leuk Odette, en zeker leuk om kado te geven..jeetje wat een gaaf spul allemaal.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.