donderdag 9 juli 2020

My art is ...


Hallo allemaal,

Van Studio Light is er een fantastisch mooie lijn uitgekomen JUST LOU, een lijn met heel veel bloemen ...


Ik ben begonnen met wit kaartkarton van 22 x 17 cm.
Daar bovenop een laagje zwart en wit.
Ik heb daarna een ondergrond gemaakt met Distress oxide Wilted violet.
Met maskJL05 van Just Lou heb ik met dezelfde inkt accenten aangebracht.
Ik heb dit in 4 stukken gesneden van 4,5 x 14,5 cm. en met 0,5 cm tussen elk deel op het witte kaartkarton gekleefd.
De bloem stampJL06 heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Bij deze lijn zijn ook 2 verschillende soorten chipboard quotes.
De tekst komt van CBJL03

Gebruikte materialen :

   

Liefs, Odette.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige 'flashy' kaart met een speciale en mooi ingekleurde bloem.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart!!! De kleuren zijn mooi en wat is het mooi om met één kleur inkt te werken op een achtergrond. Ik had zelf ook een kaart gemaakt met maar één kleur en hij is erg leuk geworden.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke, ja je krijgt een super mooi effect zonder dat het te druk wordt. Groetjes,

      Verwijderen
  3. Heel mooi dit kaartje Odette, heel mooi die achtergrond gemaakt met je oxide inktjes en stencil..Ook de bloem prachtig ingekleurd...
    Groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.