zondag 12 juli 2020

Live Simply ...

Hallo allemaal,

Ik heb een pagina gemaakt in mijn Art journal. Dit heb ik gemaakt nav een leuke live die ik gezien had afgelopen vrijdag van mijn collega Marga.


Ik ben begonnen met een stuk aquarelpapier van 21 x 14 cm.
Daarna heb ik 3 rondjes uitgesneden uit een papiertje en heb deze verdeeld op mijn aquarelpapier. Daarover heb ik MaskJL06 gelegd en deze bewerkt met 3 kleuren distress inkt.
In de rondjes die blanco gebleven zijn heb ik met een water colour potlood in de ronding geweest en deze uitgewerkt met een waterpenseel.
Daarna een tekststempeltje van de grunge lijn stampSL409 in gezet.
De overgebleven rondjes heb ik op ietwat groter paars rondje gekleefd.
De bloem stampJL08 heb ik ingekleurd en uitgeknipt. Deze bloem op de afgewerkte pagina gekleefd.
De tekst is chipboard van Just Lou CBJL03
Langs de zijkantjes nog streepjes en puntjes gezet uit de losse hand met een zwart Signo uniball.
De afgewerkte pagina op een paars karton en een pagina uit mijn Art Journal gekleefd.


Gebruikte materialen :

   

Nog een fijne zondag voor iedereen, liefs, Odette.

1 opmerking:

  1. Hoi Odette, even bijwerken want ik zie dat je niet stil hebt gezeten!
    Deze pagina vind ik echt top en veel kans dat ik dit eens ga uittesten op kaartformaat.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.