woensdag 25 maart 2020

You are my sunshine ...


Hallo allemaal,

Van Studio Light zijn er 2 nieuwe card shape mallen verschenen ...



Ik heb stencilSL271 uitgesneden uit wit kaartkarton.
In het midden heb ik een designpapiertje geplaatst van Sweet flowers BasisSFL311, dit is dubbelzijdig scrappapier.
Op de zijkantjes heb ik scrappapier gebruikt uit paperpad PPSL140.
Ik heb een vaasje, takje en bloemetjes gemaakt met StencilSFL246.
Op het vaasje heb ik een stukjes washitape en tekst gezet WashiSL02 en 08.
De  zijkantjes heb ik afgewerkt met  vlindertjes, labeltje en hartje, dit zijn restjes uit stansblok Lovely Moments StansblokSL81.

Gebruikte materialen :


     

Voor iedereen een fijn dagje, liefs, Odette.

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi dit kaartje met de nieuw uitgekomen spulletjes Odette...ziet er weer heel leuk uit...
    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héél mooi en zeker leuk om te maken als je die mal hebt. Het is wel een dure maar ik zie dat er ook een staander-mal bij zit en dat maakt het weer goed.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is ook weer een leuke creatie om te zien en om iemand blij mee te maken met die bloemen.
    Groejtes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Elly, ja leuk om te maken en te geven ...
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Odette,

    Prachtige creatie en het zijn ook zo`n mooie mallen deze lijstjes .

    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.