dinsdag 24 maart 2020

A dream is a wish ...


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik gemaakt heb met een nieuwe ticketmal.


Voor dit kaartje heb ik ticketmal StencilSL263 gebruikt.
De afwerking van het kaartje heb ik gemaakt met materialen van de Bloom lijn van Karin Joan voor Studio Light.
Het designpapier komt uit paperpad PPKJ01
De bloemetjes heb ik gemaakt met een stamp & die cut BasicSDCKJ01.
Deze zijn zo handig omdat je de stempels uit kan uitsnijden met de machine.
Ik heb deze bloemetjes ingekleurd met Derwent potloden en daarna uitgesneden.
Aan de linker en rechterkant van het kaartje heb ik een pocket gemaakt en deze versierd met Washi tape WashiKJ01 en 02.
In het midden heb ik een labeltje met tekst gezet. Het labeltje komt uit A5stansblokKJ02 en de tekst heb ik gemaakt met een clearstamp BasicSDCKJ01.
Op het labeltje heb ik nog swirls gezet met clearstamp StampJMA02 deze is van de 1ste Jenine's lijn.

Ik hoop jullie met dit kaartje geïnspireerd te hebben.

Gebruikte materialen :

       

Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.