donderdag 26 maart 2020

Fly away ...


Hallo allemaal,

Ik ben al terug met opnieuw een kaartje ... ja nu heb ik echt wel heel veel tijd om in mijn hobbykamer bezig te zijn ... 


Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met de nieuwe Jenine's Mindful Art Collectie die vanaf nu in de winkel ligt.


Met de basismal van deze lijn StencilJMA04 heb ik dit kaartje gemaakt ...
Ik heb de mal uitgesneden uit wit kaartkarton en toen deze uitgesneden was heb ik hem een beetje rond gemaakt (het midden waar de gaatjes zijn tegen mijn bureau gehouden en dan langzaam naar beneden trekken), dit heb ik dan ook met de andere zijde gedaan.
Het designpapier komt uit paperpad PPJMA04. 
Er zijn 3 verschillende prachtige paperpads beschikbaar van deze lijn.
Aan de rechterkant heb ik juist een tekstje bij het vlindertje geplaatst StampJMA09.
Aan de linkerkant heb ik enkele elementjes geplaatst uit Die cut blokA5stansblokJMA04.
In het midden nog een lintje, strikje en vogelkooitje ..




Daarna heb ik een stuk wit kaartkarton genomen van 20 x 14,5 cm.
Rillijnen gemaakt  op 10 en 15 cm.
Het deel bovenaan van 5 cm naar beneden geplooid en daar tegenaan het boekje gekleefd... zo krijg je een easel modelletje.



Op het onderste deeltje heb ik een kantje geplaatst met daar bovenop een stukje washi tape uit deze lijn WashiJMA01
De bloemetjes en blaadjes heb ik gemaakt met stencil JMA05
De tekst komt uit stickerboekje StickerJMA03.

Met deze lijn gaan er echt nog veel creaties volgen want ik vind ze echt de max ...

Gebruikte materialen :

      


Liefs, Odette.

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie uitvoering van deze laatste lijn van Jenine’s art collectie
    Groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creatie met deze nieuwe lijn gemaakt Odette...ja er komt veel blogpost voorbij de laatste dagen...het is duidelijk merkbaar dat er veel geknutseld word...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige creatie en leuk idee om het boekje zo rechtop te zetten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje! Ok vind de omschrijving een beetje moeilijk te volgen (bijvoorbeeld 'easel modelletje'). Is deze kaart ook te maken zonder een stans?

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Yvonne. Ik heb hierboven 2 foto's geplaatst hoe ik het easelkaartje gemaakt heb. Tegen het stukje van 5 cm kan je dan je kaartje kleven ... Ik hoop dat het zo duidelijk is.
      Groetjes.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.