vrijdag 22 januari 2021

Keep smiling ...

 Hallo allemaal,


Vanaf vandaag ligt er een super mooie nieuwe lijn van Studio Light in de hobbywinkel "CELEBRATE NEW BEGINNINGS". Met materialen van deze lijn heb ik dit kaartje gemaakt.



Voor de basis van het kaartje heb ik wit cardstock van 20 x 24 cm. gebruikt.

Het designpapier is een dubbelzijdig scrappapier BasisCNB336 en dit heb ik gemat op blauw cardstock.

Daar bovenop heb ik een ander scrappier van 18,5 x 4,5 cm geplaatst BasisCNB335. Langs de zijkant heb ik een wit randje geplaatst EMBCNB10.

Het lieve beertje stencilCNB376 heb ik beïnkt toen het nog in de mal zat. 

Het beertje heb ik geplaatst op een ovalen stencil van de winter charms lijn StencilWC327.

Het hartje bovenaan is stencilCNB375.

De tekst staat op een scrappapier ScrapCNB98.


Gebruikte materialen :


 
BasisCNB336


 
BasisCNB335 

 
EmbCNB10 


 
StencilCNB376


 
StencilCNB375

  
ScrapCNB98 

 
ScrapCNB99 

 
StencilWC327


Liefs, Odette.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.