maandag 25 januari 2021

Criss cross kaartje ...

 Hallo allemaal,


Vandaag ga ik een criss cross kaartje tonen dat ik gemaakt heb met materialen van de nieuwe Celebrate New Beginnings lijn van Studio Light.


Het designpapier dat ik gebruikte komt uit paperpad PPCNB159.
De tak is stencilCNB373 en de bloem stencilCNB372.


In het kaartje heb ik een label geplaatst. De prachtige rand bovenaan de label is gemaakt met stencilCNB377.

Het plaatje staat op scrapvel ScrapCNB98.

Onder het plaatje heb ik een Mandala geplaatst StencilSL385. Ik heb deze gemaakt uit craft, blauw en wit cardstock.

Hieronder ga ik uitleggen hoe ik de basis van het kaartje gemaakt heb.



Ik ben begonnen met stukken cardstock van 15 x 30 cm. Deze heb ik in het midden gerild.


 


Van ieder deel heb ik vanaf de rillijn naar beneden toe een deel weggeknipt.




De vierkanten van 15 x 15 cm op mekaar kleven.



Vooraleer het kaartje dicht te kleven een stuk designpapier van 14,5 x 14,5 cm op het middengedeelte kleven.
Dit is de basis van het kaartje.

Gebruikte materialen :

 
PPCNB159

 
StencilCNB377 


 
StencilCNB373 


 
StencilCNB372 


 
ScrapCNB98 

 
StencilCNB385

Liefs, Odette.











1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.