donderdag 6 februari 2020

You are ...


Hallo allemaal,

Van Studio Light zijn er handige mallen uitgekomen waarmee je je eigen journal, boekjes ed. kan maken ... 
Ik heb er dit boekje mee gemaakt ...


Voor de basis heb ik StencilSL254 gebruikt. Voor de afwerking van het boekje heb ik paperpadSL131 gebruikt.





De bladzijden binnenin heb ik gemaakt met StencilSL256.



Ik heb nog ruimte vrij gehouden om er foto's in te verwerken ...

Gebruikte materialen :


  

Op deze manier is het super leuk om albums of boekjes te maken ... Er gaan er nog heel veel volgen denk ik ...

Liefs, Odette.

5 opmerkingen:

  1. Prachtig ik ga zowieso die ene ook aanschaffen,
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly ... ja ze zijn super ... zo is een boekje maken veel eenvoudiger ...
      Groetjes.

      Verwijderen
  2. dit modelletje had ik al ergens voorbij zien komen, maar deze is super mooi.
    oei zal ik deze mallen dan ook maar aan gaan schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els ... Hier zal je geen spijt van krijgen ... het zijn super handige mallen ...
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  3. Allé vooruit....nog iets voor op m'n lijstje !
    Gefeliciteerd met jou mooie uitvoering.Veel werk maar met een paperpad erbij is het minder zoeken naar geschikte papiertjes.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.