dinsdag 4 februari 2020

Bloom ...


Hallo allemaal,

Heel binnenkort komen er van Studio Light 4 verschillende prachtige mallen uit waarmee je je eigen journal kan maken.
Bij deze mallen is ook een vierluik bij en ik heb er dit kaartje mee gemaakt ...


De basis van stencilSL256 heb ik uitgesneden uit rose kaartkarton.
Voor de labeltjes heb ik materialen gebruikt van de Bloom lijn van Karin Johan voor Studio Light.



De labeltjes kan je allemaal los gebruiken ... leuk toch hé ...

Gebruikte materialen :

      

Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Wat ben je lekker bezig Odette, hoogste tijd weer eens iets van me te laten horen....ik kijk wel altijd hoor, maar ontbreekt me echt aan tijd, heb zoveel extra gewerkt afgelopen 5 maanden, maar nu aangegeven dat dit nu minder moet hoor weken bij van 32 tot 38 uur is veel te gek! Maar ook te gek vind ik deze stansen van Studio Light, wat kun je er veel kanten mee uit, zo grappig van Karin Joan voor SL. Prachtig voorbeeld heb je gemaakt en nu ga ik freubelen want het is hier snert weer! Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke malletjes die je apart of samen kan gebruiken, met of zonder basis.
    De ideeën komen al op, jou voorbeeld doet me alvast watertanden hihi...
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk heb je dit gemaakt met deze prachtige mallen. En de stempels van Karin Joan passen hier natuurlijk heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Odette. En jee wat een prachtige mallen zijn er weer.
    Als we toch eens onbeperkt konden shoppen ;)
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.