dinsdag 17 september 2019

Winters tafereeltje ...


Hallo allemaal,

Heel binnenkort komt er weer een hele leuke serie Plywood van Studio Light voor de kerstperiode uit.
Met 2 setjes hiervan heb ik dit winters tafereeltje gemaakt ...


Ik heb de setjes PWSL11 en 12 gebruikt.
 Voor het kleuren hiervan de Essentials water color kleurtjes gebruikt.

Een tip : de kleinste deeltjes heb ik gekleurd vooraleer ik ze uit de basisplaat gedrukt heb ... 




Gebruikte materialen :




Deze zijn zo leuk om te maken ...

Liefs, Odette.


3 opmerkingen:

  1. Mooi winters tafereeltje heb je met deze nieuwe stansjes van Studio light gemaakt Odette...zier er geweldig uit...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi tafereeltje is het geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er leuk uit ! Het lijkt me een mooie afwisseling met kaartjes maken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.