woensdag 18 september 2019

It All Starts With a Dream ...


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik gemaakt heb als inspiratie voor de fb groep Vintage and  More.
Momenteel loopt er een hele leuke challenge met als thema 'Een mannenkaartje in Vintage stijl'


Voor dit kaartje heb ik gebruik gemaakt van een ticketmal van Studio Light StencilSL198.
Voor de afwerking van het kaartje heb ik een stansblok Industrial 3.0 A5stansblokIN21 gebruikt.
Verder nog wat metalen etablissements toegevoegd en een koordje.
De randjes heb ik ruw gemaakt.

Mee doen  met deze challenge kan nog tot en met 30 september 18.00 uur.

2 opmerkingen:

  1. Hele mooie mannenkaart...ik blijf die zo moeilijk vinden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou ook niet weten hoe aan deze opdracht te beginnen.
    Maar jij bent daar weer geweldig goed in geslaagd Odette !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.