donderdag 25 april 2019

Welkom op de wereld ...


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik een geboortekaartje gemaakt ...


Voor de basis heb ik ticketmal StencilSL167 gebruikt. Het designpapier is van de Ultimate Scrap Collection scrapus 33 & 38.
Het plaatje is uit een doosje van de Denim Saturdays lijn. 
Het postzegelmalletje is stencilSL171.
Onderaan 2 hoekjes StencilSL145.

Ik heb het linker deel van de ticket dubbel geplooid.
Op de rechterkant heb ik een kadertje eveneens van de Saturdays lijn geplaatst met daarop een tekst . Deze is een clearstamp die al wat ouder is StampSL158.
Bovenan een hartjes vlaggetje van de Create Happiness lijn StencilCR158.
Onder het plaatje heb ik een bloemetje gezet StencilSL179 en de tak heb ik gemaakt met stencilSL181.

Gebruikte materialen :


       Studio Light Clear Stamp Basic 158   STAMPSL158

Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.