vrijdag 26 april 2019

Prieeltje ...


Hallo allemaal,

Met de Favourites Plywood heb ik dit tafereeltje gemaakt ... zo leuk om te doen.




Ik heb de PWSL07 en PWSL08 gebruikt.



Ik ben begonnen met alle deeltje te schilderen en heb hiervoor de Essentials watercolor set  WCSL01 van Studio Light gebruikt. Hier zitten zoveel mooie heldere kleurtjes in en ze dekt perfect.

Nadat alles droog was (heel snel) heb ik alles in mekaar gezet, tussen de verbindingsdeeltjes heb ik wat tacky glue gedaan.
De takjes en bloemen en hartjes heb ik eveneens met tacky glue vastgemaakt.



Leuk toch ...


Gebruikte materialen :

  


Voor iedereen een gezellig weekend, liefs, Odette.

10 opmerkingen:

  1. Ja hoor, ziet er echt leuk uit, ook om zelf te maken.
    En wie gaat er trouwen lol.....
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els ... hoop stiekem toch op een trouwpartijtje hahaha !
      Groetjes.

      Verwijderen
  2. Wat een leuk prieeltje Odette heb je gemaakt
    tof idee heel mooi gedaan fijn weekend liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Martine.
      Groetjes en ook een fijn weekend voor jullie.

      Verwijderen
  3. Oh wat een leuke spul!!!
    Dat lijkt me supergaaf om mee aan het werk te gaan!
    Prachtig gemaakt Odette!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerlinde ... ja echt heel erg leuk om te maken.
      Groetjes.

      Verwijderen
  4. Ziet er wel leuk uit. En wat een fijn werk...ik zou dit zelf nooit doen, maar mooi als kadootje weer.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly ... ja ik hou er wel van om dit te maken ...
      Groetjes.

      Verwijderen
  5. Heel erg leuk maar wat een klus. Erg leuk voor een trouwerij.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.