vrijdag 4 januari 2019

Love ...


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen als inspiratie voor de fb. groep 'Vintage and More
Momenteel loopt daar een hele leuke challenge met als thema 'alles mag als het maar vintage is'.
Deze challenge loopt nog tot het einde van januari.
Dit is mijn kaartje ...


Voor de basis van het kaartje heb ik ik de mal gebruikt van Romantic Botanic.
Het designpapier en plaatje zijn restjes die ik nog liggen had van vorige lijnen.
Onder het plaatje heb ik een nieuw malletje gebruikt dat medio januari in de hobbywinkels lig StencilDEN135.
Het hartje is ook splinternieuw en kan in 3D gebruikte worden StencilSL147.
Verder nog kantjes, pareltjes, bloemetjes, shipboard ... 

Wil je graag mee doen met deze leuke challenge dan kan je je aanmelden op 'Vintage and more'
Ik zou zeggen ga vlug een kijkje nemen en de challenge duurt nog tot het einde van januari.

Ik wens iedereen een heel gezellig weekend toe, liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Hij is zo mooie en lief Odette.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie basiskaart waar weer zoveel mooie accessoires aan zijn toegevoegd!
    Een kaart met een knipoog naar het geweldig leuke nieuws van gisteren.
    Groetjes, Els


    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.