dinsdag 8 januari 2019

Just for you ...



Hallo allemaal,

Na de kerstkaartjes is het toch super leuk om vrolijke kaartjes te maken.
Van Studio Light komen er heel binnenkort prachtige paperpads uit in een heel mooi formaat 15 x 21 cm. Er zijn 6 verschillende paperpads met allemaal super mooi design papier in.
Er is ook een paperpad bij waar heel mooi scrappapier van bloemen instaat. 
Uit 1 blaadje heb ik de bloementoefjes uitgeknipt en er volgende kaartjes mee gemaakt


De achtergrond heb ik gemaakt met een restje scrappapier van de Winter Days lijn 10,5 x 20,5.
Ik heb het papier bewerkt met stempeltjes van de Grunge lijn  StampSL340 en 336 en wit embossingpoeder.
Daar bovenop heb ik een prachtig nieuw malletje van de Denim Saturdays lijn StencilDEN138 gemat. Dit heb ik verhoogd gekleefd zodat ik langs de randjes de uitgeknipte bloemetje kon plaatsen. In het midden een prachtige pioenbloem.
Langs de randjes nog streepjes gezet met een witte gelpen.

Ik had nog enkele bloemetjes over en dacht ga nog een 2de kaartje maken met deze leuke bloemetjes ..


Voor dit kaartje heb ik een restje scrappapier gebruikt van de Ultimate scrapcollection Scrapus 13.
Een paar rondjes gesneden en daar bovenop een bannertje een nieuwe Essential StencilSL144.

Gebruikte materialen :

Studio Light - Winter Days - Scrappapier 30,5 x 30,5 cm SCRAPWD02 Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL340 Studio Light - Grunge Collection - Clearstamp SL336 PRE-ORDER 4 - Studio Light - Paper Pad Blok nr. 110 PRE-ORDER 4 - Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.144

Voor iedereen een gezellig dagje, liefs, Odette.

5 opmerkingen:

  1. Erg mooi! En het design papier is ook prachtig.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van de paperpads hebben we nooit genoeg, het nieuwe is altijd weer iets mooier haha
    Bovenop de achtergrond stempelen is iets dat ik moet onthouden want het geeft een extra en mooi accent !
    Het tweede kaartje is ook mooi.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige , vrolijke kaartjes Odette :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.