donderdag 6 september 2018

Let it snow ...



Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik met een leuke ticketmal van Studio Light gemaakt heb.


De ticketmal die ik gebruikt heb is STENCILSL97.
Het design papier dat ik gebruikt heb komt uit paperpad Winter Trails PPWT98.
Het plaatje is van een A5 stansblokje A5STANSBLOKWF17.
De sterretjes bovenaan heb ik gemaakt met STENCILWT105.
De kerstboompjes heb ik gemaakt uit glanskarton met STENCILWT106 en de tekst met STENCILWT102.


Ik heb er een dubbel kaartje van gemaakt.

Dit heb ik als volgt gedaan :


Ik heb de ticketmal 1 x gestanst en daarna een stuk cardstock in dezelfde maat als de stans en alleen de zijkant door de machine gedaan.
Daarna een rillijn gemaakt juist achter het hoekje.
De 2 delen netjes op mekaar en zo heb je een dubbele kaart.

Gebruikte materialen :

Studio Light - Embossing Die Cut Stencil - Essentials nr.97 Studio Light - Winter Trails - Paperpad PPWT98 Studio Light - Winter Trails - Stansmal STENCILWT106 Studio Light - Stansblok A5 with Foil - Winter Feelings nr.17 

Liefs, Odette.

8 opmerkingen:

  1. Een prachtige winterse kaart Odette, zo mooi dit ticketmodel van SL en prachtig aangekleed met veel leuke details...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een feestje om met al die mooie mallen te werken Odette
    Heel mooi winters sfeertje op je kaart...ook het doosje met lichtjes
    vind ik een heel mooi inspirerend voorbeeld!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie sfeervolle kerstkaart odette !
    De stansblokken en paperpads van SL bevatten veel mooie afbeeldingen.
    Groetjes en op naar de volgende kaart, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hele mooie kaart Odette ,
    heb ook een paar stansmallen besteld van studio light waaronder de deze
    kan je vele kanten mee op heb al een idee in mijn hooft
    ook dankjewel voor jou idee met de dubbelkaart fijne avond liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk hoe je de mal hebt gebruikt.
    Een heel mooi kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Odette,

    Wat een ontzettende leuke kaart, echter het hoeft voor mij nog niet te
    sneeuwen ;);)

    Ik denk dat ik ook eens om me heen ga kijken voor een ticketmal.
    Je kan er lekker veel kanten mee op heb ik onder andere bij jou gezien.

    groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke ideetjes heb jij allemaal met de mallen!
    Dit is ook weer een prachtige creatie geworden.
    Fijne zondag.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.