donderdag 13 september 2018

Kerstsfeer ...


Hallo allemaal,

Deze keer heb ik verschillende potjes gemaakt met de krimpsleeves van Studio Light ...
Zo leuk om te maken ...



Ik ben begonnen met de sleeves rond het potje te doen. Met de heattool heb ik ze netjes om het potje gesmolten ... 

Ik heb een klein taartvormpje bewerkt met deco verf en heb dit aangebracht met een keukensponsje.




Rond de bovenkant van de potjes nog een koordje en versiering en klaar ...


Gebruikte materialen :

 

Liefs, Odette.




4 opmerkingen:

  1. Wooe odette dat is mooi gedaan, je brengt me weer op een idee...om ook zoiets te gaan maken, hoe het werkt is me nog niet helemaal duidelijk....maar dat komt nog wel...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met de taartvormpjes geeft het een heel ander effect, Mooi gedaan !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WoW heel erg mooi deze potjes met de nieuwe sleetjes!
    Zeker zo mooi zijn de taart vormpjes die je er nog onder gemaakt hebt, veel werk!
    Fijne creatieve week.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om de vellen op deze manier te bewerken.Heb hier meteen weer een idee bij.
    Wat ik je wil vragen op de blog van mede collega's van studio light staat géén berichten , vindt het zo vreemd dat ze géén reacties krijgen .
    Maar je kan wel een reactie achter laten?
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.