zaterdag 11 november 2023

Season's greetings ...

 Hallo allemaal,


Deze keer heb ik een kaartje gemaakt in blauwe tinten ...



Voor dit kaartje heb ik wit cardstock van 30 x 21 cm gesneden.

Ik heb 2 rillijnen gemaakt op 10 & 20 cm.(langs de 30 cm zijde)

Het bovenste flapje heb ik schuin afgesneden.

Het kaartje vouwen en alleen het bovenste randje vast kleven, zo kan je de labeltjes er tussen plaatsen.

De poinsetta heb ik gemaakt uit vellum. Eerst uitgesneden en daarna bewerkt met een embossingfolder.


Liefs, Odette.

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk model kerstkaart Odette en dat nostalgische plaatje vind ik allerliefst. Mooi zoals je de poinsettia gemaakt hebt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kerstkaart en wat een leuk modelletje. Een heel lief plaatje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje. Ik heb hier wat rond gekeken en veel moois gezien, je hebt er nog een volger bij.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Annie. Bedankt ook voor het volgen. Vele groetjes, Odette.

      Verwijderen
  4. Bedankt voor het delen van uw inzichtelijke kijk op dit onderwerp!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.