donderdag 5 mei 2022

Love ...

Hallo allemaal,


Op de fb groep van Vintage and More loopt momenteel een heel erg leuke challenge met als thema 'Een belletjeskaart of gebruik belletjes op je kaart.

Dit is mijn inspiratiekaartje.



Ik ben begonnen met gebroken wit cardstock van 15 x 15 cm. Daarop een bruin matlaagje ietwat kleiner. Dan een laagje designpapier wat ik langs de randjes wat ruw gemaakt heb.

Langs de zijkanten heb ik een randmalletje geplaatst onder het bruine cardstock.

Dan heb ik een pocket gemaakt en onderaan een kantje geplaatst.  

Op de pocket heb ik nog een plaatje gezet.

In de label heb ik bovenaan een gaatje gemaakt. Daarop een gehaakt bloemetje met een roosje en ... 2 belletjes.

Onderaan nog een hartje in kant. 

Onder de tekst heb ik ook nog 2 belletjes verwerkt.


Als je nog geen lid ben van Vintage and More dan kan je dat doen en meedoen met deze leuke challenge. Deze challenge loopt t/m 31 mei 18.00.

Veel succes !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.