vrijdag 25 maart 2022

Especially for you ...

Hallo allemaal,


Op de fb groep van Vintage and More loopt deze maand een challenge met als thema 'Een vintagekaart in rose of blauw'.

Mijn reminderkaartje is er eentje in rose geworden ...

Ik heb een slimline kaartje gemaakt. 

Het designpapier heb ik langs de randen ruw gemaakt.

Op het grootste deel heb ik ook een beetje Fran tage shabby white aangebracht.

Op het kleinere deel heb ik eerst een kantje gezet en dit deel op het grotere deel gekleefd.

Ik heb een deel van een ovalen malletje in wit geplaatst en daarop de tekststempel gezet.

Dan heb ik veel bloemetjes in allerlei maten langs de rand gezet.

Daartuseen een klein vlindertje.

Onderaan nog een rastertje in chipboard en enkele pareltjes.


Mee doen met deze leuke challenge kan nog t/m 31 maart 18.00.


Liefs, odette.
 

6 opmerkingen:

  1. Super mooie vintagekaart.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw, dit is een echte beauty geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Odette.
    Gaat mij nog niet lukken ben ik bang..morgen de grote oververhuizing...en dan alles op zn plaats krijgen..zorgen dat we internet en tv hebben.
    Daarna ons oude huis even poetsen zodat ik hem schoon achterlaat voor de nieuwe bewoners.
    druk druk druk
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Elly bij een verhuis komt heel wat kijken hoor. Heel veel succes met de verhuis en later heerlijk genieten van jullie prachtige woning.
      Wij hebben nieuwe ramen en een voordeur laten plaatsen dus wij zijn ook aan het klussen ... werken met papier maar op een heel andere manier ...

      Verwijderen
  4. mooie kaart , fijne paasdagen,
    alles ok met je ? het is al een tijdje stil....
    hopelijk tot gauw via fb ..
    groetjes
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.