zondag 5 december 2021

Kerstknuffels ...

Hallo allemaal,


Ik heb nog enkele sterkaartjes gemaakt, deze zijn ook leuk om te gebruiken als kerstversiering ...



 Ik heb de ster gemaakt uit donker groen en wit cardstock. De witte ster heb ik geëmbosd.

Deze 2 sterren op mekaar gekleefd en daarbovenop heb ik de prachtige ijskristal mal van Marianne Design geplaatst. In het midden de schattige plaatjes van knipvel MB0198 gezet.

Op de zijkant een poinsetta en 2 goudkleurige blaadjes, deze zijn eveneens van Marianne Design maar zijn uit een al iets oudere collectie. 

Op de randjes van de groene ster heb ik sneeuw aangebracht en bovenaan een gaatje en een lintje.


Met dit kaartje doe ik mee aan de challenge van http://mariannedesign.blogspot.com/


Fijne zondag, liefs, Odette.

20 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kersthangers heb je ervan gemaakt Odette, het ziet er feestelijk en sfeervol uit vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn erg mooi je kersthangers..dat zou heel mooi staan in de boom.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kersthanger en super leuk om ze in een kerstboom te hangen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerststerren Odette,
    bedankt voor het meedoen,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk kaartje is het geworden.
    Gezellig dat je mee doet met onze "Kerstbloemen" Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerststerren heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen
    Groetjes Suzan
    DT MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke kerststerren
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    Dt Challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerststerren heb je gemaakt.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schattige kersthanger Odette.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig deze sterren!
    Bedankt voor het meedoen met mijn “Kerst met bloemen” Challenge
    Groetjes Cecile
    DT Marianne Design Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.