woensdag 6 oktober 2021

Jij verdient een bloemetje ...

Hallo allemaal,


Na een lange tijd heb ik terug een kaartje gemaakt ...


Ik ben begonnen met een tekststempel te stempelen op een stukje kaartkarton.

Daarna heb ik een wit kaartkartonnetje gesneden van 16,5 x 11,5 cm., in het midden met een ovalen stansje een opening gemaakt. Dit kartonnetje bewerkt met een embossingmal en gemat op een blauw kaartkarton dat ietwat groter is.

Dit deel heb ik verhoogd opgekleefd op een dubbelgevouwen wit kaartkarton dat langs de randen ietwat groter is.

Ik heb een mal uitgesneden uit blauw en een tweede randje gemaakt in wit en deze heb ik ook verhoogd boven de tekst gekleefd.

Nog enkele bloemetjes, een strik en pareltjes en klaar is mijn kaartje.

Aan de binnenkant heb ik eveneens een kaartkarton gezet dat ik ook bewerkt heb met een embossingmal. Een blauw lintje en een kantje erop.

Het lint heb ik alleen aan de onderkant vastgekleefd, zo kan ik er een labeltje instoppen.


Liefs, Odette.

Ik ben begonnen met een tekststempel te stempelen op een stukje kaartkarton.

 

3 opmerkingen:

  1. Pracht van een kaart. Leuk idee om 2 mallen over elkaar te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Odette. Leuk zo met de mallen .leuke tekst erin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.