vrijdag 13 augustus 2021

Van harte ...

Hallo allemaal,


Deze keer heb ik een schudkaartje verwerkt op mijn kaartje.



De basis van dit kaartje heb ik gemaakt met SL-ES-CD34.

Het designpapier en plaatjes komen uit Mixed paper pad SL-ES-MPP03.

De tekst is een clearstamp StampKJ11.

Het schudkaartje heb ik gemaakt met SL-ES-CD76 en het schudmateriaal zijn sequins van Karin Joan.


Gebruikte materialen : 

 

 
SL-ES-CD34

 
SL-ES-CD76

 
StampKJ11

 
SequinsKJ03

 
SequinsKJ04

 
SL-ES-MPP03

Liefs, Odette.

6 opmerkingen:

  1. leuke kaart.
    het is altijd handig als je ook foto's ziet van de gebruikte materialen, spaart, heel wat zoektijd uit!
    groetjes en een fijn weekend
    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Tine. Ik plaats ze iedere keer onder mijn creatie hoor, vele groetjes, fijn weekend, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart met deze SL-ES-CD76 Die. Het is een veelzijdige mal heb ik wel gezien.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els, ja het is echt een super leuke mal met veel mogelijkheden, groetjes, fijn weekend.

      Verwijderen
  4. Wat mooi deze schudkaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.