zaterdag 24 juli 2021

Your live ...

Hallo allemaal,


Vandaag wil ik graag een canvas tonen die ik bewerkt heb met materialen van de Jenine's Mindful Art Collection 'New Awakening'



 Ik ben begonnen met het canvas in te smeren met witte gesso.



Daarna heb ik delen rice papier opgekleefd met matte medium. De bloemen komen van JMA-NA-Rice03 en de vlinders van JMA-NA-Rice04.



Daarna heb ik met een tamponeerborsteltje en Cadence Vintage white en mold green rond het rice papier aangebracht.  De gele kleur heb ik gemaakt met witte amsterdam verf waaraan ik een beetje geel toegevoegd heb.

Dit alles laten drogen.

Dan heb ik de masks JMA-VA-Mask04 & 05 en struktuurpasta accenten aangebracht.

Dit alles terug laten drogen.

Voor de verdere afwerking heb ik stempels gebruikt : JMA-NA-Stamp19, 20 & 21.

Op het muurtje heb ik nog van scrapvel JMA-NA-Scrap40 een kindje met blokfluit gezet en nog enkele elementjes uit JMA-NA-DCB01.


Ik ben wel blij met het resultaat ....


Gebruikte materialen :

JMA-NA-Rice03

 
JMA-NA-Rice 04


JMA-NA-Stamp19

 
JMA-NA-Stamp20

 
JMA-NA-Stamp21

 
JMA-NA-DCB01

 
JMA-NA-Mask 05 

 
JMA-NAMask04


 
JMA-NA-Scrap40

Liefs, odette.




9 opmerkingen:

  1. Heel mooi Odette, ben er ook mee aan de slag gegaan, maar kan het nog niet laten zien.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Odette

    Gaaf geworden deze canvas en zo leuk om te doen en vooral met deze gave lijn weer

    Ik heb gisteren wel 3 kaarten en een pagina uit het grote boek van Cinderella hihi waarvan twee met de nieuwe lijn New Awakening gepost dat had te maken met het 1 jarig bestaan van Angela’s Hobbycorner.Waar jij ook bij was tijdens de live van Corrine geloof ik hè ?
    Dit werd gisteren online gevierd met drie live’s en veel creaties de hele dag door druk maar wel gezellig .
    Vanmiddag met mijn zusje en haar vriend en zijn twee zoontjes naar Gaia zoo dat is nog een kerst kadootje dat ik mijn hele familie heb gegeven afgelopen kerst hihi .
    Hoop dat het droog blijft !
    Fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Cindy ... ja de live zijn echt een leuke afwisseling. Hopelijk hebben jullie genoten van het bezoek aan de zoo ... telkens een feestjes om al die dieren zo te bewonderen. Heel veel groetjes, Odette.

      Verwijderen
  3. Je mag inderdaad BLIJ zijn met zo'n MOOI canvas Odette.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Wilma ... het is zo onspannend om te maken, groetjes, Odette.

      Verwijderen
  4. Supermooi en zo duidelijk uitgelegd, ik vind het een hele mooie lijn maar jij maakt er echt prachtige creaties mee, dank je wel..

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.