maandag 19 juli 2021

You are beautiful ...

 Hallo allemaal,



Deze keer heb ik een kaartje gemaakt met materialen van de Jenine's Mindful Art Collection ' New Awakening.


Voor de basis heb ik wit cardstock van 14,5 x 14,5 cm gesneden. Daarop een geel stuk cardstock ietwat kleiner. 
Het designpapier komt uit paperpad JMA-NA-PP02.
Op het designpapier heb ik stempeltjes geplaatst van JMA-NA-Stamp21 & 19.
Met mask JMA-NA-Mask05 en struktuurpast heb ik langs de zijkanten enkele muzieknootjes gezet.
Daar bovenop heb ik een designpapiertje van 8 x 13,5 cm uit het zelfde papierpad gesneden en langs de randen heb ik een randje geplaatst dat ik gemaakt heb met de randstansen van de Journals SL-PES-CD06.

Op dit designpapier heb ik een vierkantje dat ik gemaakt heb met cutting die SL-ES-CD33, op het designpapiertje heb ik de tekststempel JMA-NA-Stamp18 gestempeld met Distress inkt Vintage Photo.
De ijsvogel, vlinder en bloemen komen uit JMA-NA-DCB01.
De tekst is een clearstamp van de Grungelijn SL-GR-Stamp43.

Gebruikte materialen :



 
JMA-NA-Stamp18

 
JMA-NA-Stamp19

 
JMA-NA-Stamp21

 
JMA-NA-DCB01

 
JMA-NA-Mask05

 
JMA-NA-PP02

 
SL-ES-CD33

 
SL-GR-Stamp43
 
SL-PES-CD06




Liefs, Odette.






1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.