woensdag 23 juni 2021

We will get trough this together ...

 Hallo allemaal,


Van Studio Light zijn er 4 verschillende prachtige Essentials slimline stemcils uitgekomen.

Met ééntje hiervan heb ik dit kaartje gemaakt.


Voor de basis heb ik SL-ES-CD33 gebruikt.

De grootste maat heb ik uit gesneden uit groen cardstock voor de middenste en de kleinste heb ik glitter en designpapier gebruikt uit het paper stack blok  SL-ALS-MPP01 van Another love story.

Op het hartje heb ik een vlinderstempeltje SL-ALS-Stamp03 geplaatst die heb ik gekleurd met faber castell potloden en daarna uitgeknipt.

De tekst komt van de tekststempels  SL-ALS-Stamp02 van Another love story.

Onder de bloem heb ik nog een stansje geplaatst van SL-ALS-CD02.


Gebruikte materialen :


 
SL-ALS-Stamp02

 
SL-ALS-Stamp03

 
SL-ALS-CD02

 
SL-ALS-MPP01

 
SL-ES-CD33

Dit zijn de vier verschillende slimline stencils.

Liefs, Odette.



1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.