dinsdag 1 juni 2021

Happy Birthday ...

 Hallo allemaal,


Wat een heerlijk weertje is het nu, heel erg welkom na al die regen ...

Dit kaartje heb ik gemaakt met materialen van de prachtige Another love story lijn van Studio Light.



Ik ben begonnen met de leliestempel SL-ALS-Stamp04 in te kleuren. Deze keer heb ik ingekleurd met Derwent Procolor potloden. Daarna heb ik deze bloem en tak uitgeknipt.

De achtergrond heb ik gemaakt met een mask van deze lijn SL-ALS-Mask02 en Distress inkt Speckled egg.

Deze achtergrond heb ik op groen cardstock gekleefd en daar al deze delen op een dubbelgevouwen wit cardstock.

Op deze ondergrond heb ik de rand SL-ALS-CD01 gezet evenals de uitgesneden bloem.

Het tekstbannertje komt uit SL-ALS-MPP01.

De tekst is een clearstamp van Karin Joan StampKJ15.


Gebruikte materialen :

 
SL-ALS-Stamp04

 
SL-ALS-CD01

 
SL-ALS-Mask02

 
SL-ALS-MPP01

 
StampKJ15


Liefs, Odette.



3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Odette. Mooi ingekleurd ook. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met een hele mooie achtergrond.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en het is inderdaad heerlijk na al die regen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.