vrijdag 2 april 2021

Dreams come true ...

 Hallo allemaal,


Vandaag heb ik een geschenkverpakking gemaakt ...



Voor de basis heb ik stencilSL382 gebruikt.



Dit is de zijkant van het doosje.




En dit de achterkant.

Hierna ga ik uitleggen hoe ik het gemaakt heb.



Ik ben begonnen met 2 x de basis uit te snijden.
Rillijnen gemaakt van onderaf gemeten op 13 cm.



Daarna een stuk cardstock van 7 x 13,2 cm. Langs de langste kan een rillijn van 1 cm.


2 stukjes cardstock van 6 x 7 cm. En deze langs 3 zijden op 1 cm van de kant gerild.
De hoekjes weggesneden zie foto.

Het deel van 13,2 cm aan de onderkant tegen de 2 delen gekleefd.




Daarna de zijdeeltjes er tegenaan gekleefd.



Voor de afwerking heb ik elementjes gebruikt uit Paperpad A5MPPSL158.
Onderaan heb ik een randje gekleefd, dit hoort bij de basisstencil.
Bovenaan heb ik een deel van de mandalastans van de Jenine's lijn StencilJMA13



Op de achterkant heb ik een rond vakje geplaatst waar een labeltje inkan en een bloem deze stencils horen eveneeens bij de basisistencil.


Gebruikte materialen :


 
StencilSL382

 
StencilJMA13

 
A5MPPSL158

Ik wens iedereen een gezellig Paasweekend, liefs, Odette.

2 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.