zondag 14 maart 2021

Home ..

 Hallo allemaal,


Met materialen uit 1 van de nieuwe paperpads heb ik het volgende kaartje gemaakt.



Voor de basis van het kaartje heb ik StencilSL382 gebruikt. Met deze stencil kan je boekjes maken maar hij is ook leuk om er een kaartje mee te maken.

Ik heb onderaan 2 rillijnen gemaakt, de eerst van onderaf gemeten op 3,3 cm en een 2de rillijn op 6,6 cm.

Het designpapier en de elementjes komen uit paperpad A5MPPSL161.

Ik heb de kantjes een beetje ruw gemaakt en er een beetje structuurpasta opgedaan.

Onder de plaatjes heb ik ook 2 delen van een mandala StencilSL385 geplaatst.

De bloem hoort bij de basisstencil.

Achter het kaartje heb ik een steuntje geplaatst zo kan het kaartje rechtstaan.

Gebruikte materialen : 

 
StencilSL382


 
StencilSL385


 
A5MPPSL161

Een fijne zondag voor iedereen, liefs, Odette.

1 opmerking:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.