donderdag 28 januari 2021

Home sweet home ..

 Hallo allemaal,


De lijn Celebrate New Beginnings van Studio Light vind ik echt super, ik het terug een kaartje hiermee gemaakt.



Voor de ondergrond van het kaartje heb ik de embossingfolder EmbCNB10 gebruikt.
Ik heb het snijrandje dat bij deze folder zit losgemaakt en het apart gesneden, zo kon ik er een randje in een andere kleur onder doen. 
Van het randje ben ik ook helemaal weg, ik vind het zo fijntjes.
Het plaatje komt van Scrapvel ScrapCNB98, hier staan allemaal zo'n mooie, lieve plaatjes op.
Onder het plaatje heb ik een deel van StencilCNB378 geplaatst.
Het lantaarntje staat op ScrapCNB99.
Aan de linkerkant heb ik een bloem StencilCNB372 uit craft en wit gemaakt. Daaronder een blad StencilCNB373.

Gebruikte materialen:

 
EmbCNB10


 
ScrapCNB98 

 
StencilCNB378 

 
ScrapCNB99 

 
StencilCNB372 


 
StencilCNB373 


Een fijne dag voor iedereen, liefs, Odette.













4 opmerkingen:

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.