woensdag 25 november 2020

Liefs ...

 Hallo allemaal,


Van Studio Light zijn er vier prachtige stencils uitgekomen waarmee je boekjes kan maken. Deze zijn alle vier zo super mooi. Met eentje van deze nieuwe stencils heb ik dit boekje gemaakt.



Ik heb voor dit boekje stencilSL341 gebruikt. Bij deze stencils zitten ook heel veel malletjes voor de aankleding. 

Voor de afwerking van het boekje heb ik materialen gebruikt van de Jenine's Mindful Art Collectie.

Ook zijn er heel erg leuke cijfer- en lettermalletjes uitgekomen, daarmee kan je zelf je tekst maken. Voor deze tekst heb ik stencilSL356 gebruikt.



De zijkant van het boekje heb ik afgewerkt met bedeltjes.









Hier enkele pagin's. De andere pagina's ga ik nog verder afwerken en ook plaats voorzien voor foto's in te stoppen.


Gebruikte materialen :

 
StencilSL341 


 
StencilSL356.

Liefs, Odette.



7 opmerkingen:

  1. Een prachtig boekje heb je gemaakt Odette...prachtige buitenkant, maar ook de binnenkant mag er wezen...KNAP gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is echt heel mooi, is wel een mal die bij mijn past.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig afgewerkt boekje, de basismal is héél mooi en ik ben sinds enkele dagen op zoek naar een alfabeth van klein formaat. Ik ga eens zien of dit is wat ik zoek.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw wat mooi, dank je wel voor de leuke ideetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.