donderdag 1 oktober 2020

Organizer

 Hallo allemaal,

Bij de nieuwste lijn van Art By Marlène voor Studio Light is ook een super handige organizer. Ik heb deze in elkaar gezet en bewerkt met inkt.


Ik ben begonnen met MDFBM01 in mekaar te zetten.

Voor de afwerking heb ik MaskBM11 gebruikt. Ik heb Stazon Teal blue inkt gebruikt. De randjes heb ik bezet met Washi tape WashiKJ01.


Er kan best heel veel materiaal in deze organizer.


https://www.facebook.com/messe


Heel handig ook dat deze kan draaien ...

Gebruikte materialen :

 


Liefs, Odette.




5 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Odette. Een mooie exemplaar voor op je bureau, alleen de mijne staat al vol anders had ik hem zo aangeschaft.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly, ja hij is echt super handig, groetjes, fijn weekend.

      Verwijderen
  2. een super mooie creatie deze organizer Odette, zal van heel handig zijn voor op je knutseltafel...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Rosina, ja echt heel erg handig, groetjes, fijn weekend.

      Verwijderen
  3. Wat is die mooi zèg !
    Schitterende kleur en handig om dicht bij je te hebben.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.