woensdag 12 augustus 2020

My creativity ...

 

Hallo allemaal,

Vanaf vandaag ligt de nieuwe Jenine's Mindful Art van Studio Light in de hobbywinkel.

Bij deze lijn is ook een heel erg handige stans om een klein albuumpje te maken ...


Ik heb stencilJMA09 gebruikt. Het designpapier komt uit paperpad PPJMA08 en de tekst heb ik gemaakt met StampJMA18.


Hier heb alleen een takje StencilJMA11 toegevoegd, het design papier is zo prachtig dat het zonde is om het te verstoppen ...


Hier heb ik een randmalletje uit een eerdere lijn gebruikt stencilJMA06. De takjes en bloemetje heb ik gemaakt met stencilJMA11. 
Aan de rechterzijde heb ik een deeltje van MaskJMA08 en het klokje is een clearstamp StampJMA17.



Hier heb ik eveneens enkele stempels en masks gebruikt. De boeda en bonsaï komen van A6stansblokJM06.


Aan de linkerkant heb ik een deel van een doily StencilJMA10 geplaatst.
Op de rechterkant heb ik enkele vakjes gemaakt met een labeltje in StencilJMA10.


Hier ziet u eveneens de prachtige doily van stencilJMA10.


Gebruikte materialen :

 Studio Light - Jenine's Mindful Art Collection -Time to Relax - Paperpad 15,2 x 15,2 cm - 08       


Liefs, Odette.

12 opmerkingen:

  1. superleuk boekje geworden, en idd, papier is zo bijzonder mooi al, dat 't verder weinig nodig heeft

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Odette, van deze artikelen heb ik al een aantal op mijn verlanglijstje staan.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly ... ja ze zijn echt super mooi ... Veel plezier ermee als ze toekomen ... Groetjes.

      Verwijderen
  3. Wat een prachtig mooi boekje!!! Ik had hem op FB ook al langs zien komen, heel mooi gemaakt met prachtige mallen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig in elkaar gestoken album!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend je boekje Odette!
    Heel gaaf die doily, s , het papier en de gave gescheurde pockets!
    Hopelijk alles nog gezond bij jullie?
    Lieve groet
    Maia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.