woensdag 15 juli 2020

Time to relax ...


Hallo allemaal,

Vandaag ga ik een kaartje tonen dat ik gemaakt heb met materialen van de Jenine's Mindful Art Collectie van Studio Light ...


Voor dit kaartje heb ik de basismal StencilJMA08 gebruikt.
Ik heb de mal uitgesneden uit wit kaartkarton en dan de mal op donkerblauw papier gelegd en met een potlood rond de mal getekend en uitgeknipt. Ik eb ook nog een extra zijkantje uitgesneden om bovenaan het kaartje te plaatsen.

Het scrappaier komt uit ppJMA06, heel leuk paperpad in formaat van 20,3 x 20,3 cm.

Het labeltje hoort bij de mal.
Voor de afwerking van het kaartje heb ik gebruik gemaakt van A6stansblokJMA02.

Verder nog 2 strikjes en klaar is mijn kaartje.

Gebruikte materialen :

  

Liefs, Odette.

2 opmerkingen:

  1. Leuke en sierlijke kaart , mooie mal en ook prachtig papier.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige materialen die je goed tot uiting laat komen met deze mooie kaart. Vooral bijzonder mooi scrappapier!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.