vrijdag 31 juli 2020

Autumn is a second spring ...


Hallo allemaal,

Op deze zeer warme zomerdag ga ik als verkoeling een herfstkaartje tonen ...


Ik heb een snijkaartje gemaakt met de prachtige Wonderful Autumnlijn van Studio Light.

Het designpapier komt uit paperpad PPWA149. Voor de afwerking van het kaartje heb ik gebruik gemaakt van het Easystansblok EasyWA664.
Op het middengedeelte heb ik een stempel van een spinrag met spinnetje en tekst gezet.

Gebruikte materialen :

   

Liefs, Odette.

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Odette en wat een mooie herfst kleuren.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kaartje voor de herfst moet er nog niet aandenken , hoewel de kleuren zijn altijd wel prachtig. Het papier zo te zien is ook erg mooi. Je kaartje prachtig gemaakt.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marjan ... ja de kleuren zijn echt prachtig, eerst nog wel een hele tijd zomer hoop ik ook hoor, groetjes.

      Verwijderen
  3. Ik ben er niet echt van afgekoeld maar ik heb er wel van genoten!!! Wat een schitterende aart en wat een leuk model...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Joke en volgende week terug heel erg warm ... Groetjes.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.