dinsdag 26 mei 2020

Sweet ...



Hallo allemaal,

Met de Summer Breeze van Studio light heb ik dit kaartje gemaakt ..


Ik heb wit kaartkarton gebruikt van 24 x 15 cm.
Rillijnen gemaakt op 3 - 9 - 15 en 21 cm.
Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit paperpad PPSUB146.
Onder het designpapier aan de zijkantjes heb ik een randmalletje gebruikt van de Jenine's Mindful Art Collectie StencilJMA06.
Op de zijkantjes heb ik de hartjesmal geplaatst StencilSUB289. Ik heb deze uitgesneden uit blauw en oranje kaartkarton. De uitgesneden oranje deeltjes heb ik in de blauwe geplaatst.
Het plaatje komt van een designpapiertje uit paperpad PPSUB146.
Ik heb dit gemat op Essentials stencilSL201.
Bovenaan heb ik een takjesboog gezet StencilSUB288.
De bloemetjes apart nog eens uitgesneden uit blauw en bewerkt met parelpasta.
Inderaan heb ik een bloem (stencilSUB287)
 gemaakt uit wit foam en toen ze nog in de mal zat bewerkt met oranje inkt ... zo krijg je een wit randje rond de bloem.

De tekst 'Sweet' heb ik gemaakt met StencilSUB286.
Langs de zijkantjes nog een mooie strik StencilSUB288.
Het vlindertje komt uit de JMA collectie StencilJMA05.

Gebruikte materialen :

       


Deze avond om 8 uur gaat mijn collega Corrine live op de FB pagina van Studio Light met deze lijn....
Komen jullie een kijkje nemen ?

Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een mooi designpapier! Ook de mallen zijn leuk!Bedankt voor de inspiratie!
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Ria, ja het papier en mallen van deze zijn zijn echt super mooi ! Groetjes, odette.

      Verwijderen
  2. Héél mooi! De kaart en al de materialen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.