vrijdag 29 mei 2020

Party ...


Hallo allemaal,

Her ben ik dan al terug met iets nieuws dat ik gemaakt heb ... 


Ik heb een kadertje gemaakt met stencilSL270.
De zijkantjes heb ik afgewerkt met de randjesstencil van Jenine's Mindful Art stencilJMA06.
De vlindertjes zijn ook van deze lijn StencilJMA05.

In de binnenkant van het kadertje heb ik de  nieuwe Favourites stempeltjes gebruikt van verjaardag.
StampSL484.

Gebruikte materialen :

    

Voor iedereen een gezellig weekend, liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan zo met het kadertje.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi met het kader erom, net een schilderijtje!
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Crealientje. Fijne Pinksterdagen, groetjes, Odette.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.