maandag 4 mei 2020

Hello Sunshine ...


Hallo allemaal,

Heel binnenkort is er een nieuwe lijn van Studio Light "SUMMER BREEZE"
Met enkele materialen hiervan heb ik dit kaartje gemaakt ...



Voor de basis van het kaartje heb ik ticketmal StencilSL279 gebruikt.
Het designpapier komt uit paperpad PPSUB146.
De strik heb ik gemaakt met stencilSUB289, het hart  en sweet staat op StencilSUB286,
de bloemen heb ik gemaakt met StencilSUB287 allemaal van de Summer breeze lijn.
De tekst heb ik gemaakt met washi tape WashiSL08.

Gebruikte materialen :

     

Liefs, Odette.

12 opmerkingen:

  1. De labelmalletjes blijven toch een succes. Nu ook weer heel mooi gedaan !
    De kleinere accesoires mogen er ook zijn.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan hoor met deze mooie mal. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dat ziet er weer verleidelijk mooi uit allemaal. Je laat de materialen mooi tot hun recht komen op deze mooie creatie Odette.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk deze creatie, vind de mal ook zo super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke drie luik heb je gemaakt ,ook weer een prachtige stans maar kan niet alles aan schaffen gaat ook allemaal zo vlug en er komen zoveel mallen uit is niet bij te houden.Ook mooi papier gebruikt .
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk drieluik in hele mooie kleuren. Het zijn dan ook wel weer hele mooie stansen die je gebruikt hebt!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.