donderdag 13 februari 2020

Happy Birthday ...


Hallo allemaal,

Van Studio Light zijn er 4 verschillende hele leuke bloemen malletjes uitgekomen ...
Met eentje hiervan heb ik volgend kaartje gemaakt ...


Ik heb kaartkarton gesneden van 22 x 20 cm.
De kant van 22 cm op 11 cm gerild zodat je een rechthoekige kaart krijgt.
Van dezelfde kleur een stuk van 6,5 cm x 20 cm en aan weerszijden heb ik een kantje geplaatst.
Dit deel verhoogd op het kaartje gekleefd.
De bloem stencilSL261 uit wit glanskarton gesneden.
Onderaan nog een kaartje en een witte strik.



Gebruikte materialen :




Dit zijn de 3 overige bloemen malletjes :

  Studio Light - Cutting Die Essentials - Flowers STENCILSL259 



Liefs, Odette.

3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden ik vind alle blooming producten die zijn uitgekomen prachtig en al vele mooie voorbeeldkaarten mee gezien.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en bloemmallen, daar wil ik nog meer van zien!
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.