dinsdag 26 november 2019

Good thinks take time ...



Hallo allemaal,

Bij de Jenine's Mindful Art Collectie van Studio Light is ook een heel erg leuk Art Journal.
Ik heb een pagina gemaakt voor in het Art Journal ...
Foto's van de bewerkte kaft van het Art Journal ga ik hierna ook tonen ...


Voor deze pagina heb ik gebruikt gemaakt van een blaadje uit paperpad PPJMA02.
Op het designpapier heb ik stempels gebruik eveneens van deze lijn StampJMA02 en 03.
Ook heb ik er met Glacier pasta van Nuvo en  maskJMA02 hier en daar wat accentjes aangebracht.
Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van de A6 stansbloksJMA01 en 02.

Hier dan de foto's van de bewerkte kaft van mijn Art Journal ...






De kaft heb ik bewerkt met rice paper, stempels, mask ... allemaal van de Jenine's Mindful Art Collectie.

Liefs, Odette.


  

2 opmerkingen:

  1. Buitengewoon mooi !!
    En ik denk in het echt nog mooier dan op foto.
    Prachtige kleuren, binnenkant even mooi als de buitenkant.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.