woensdag 7 augustus 2019

Merry Christmas ...


Hallo allemaal,

Hier ben ik terug met een nieuwe blogpost ...
Heel binnenkort komt de fantastisch mooie kerstlijn 'Snowy Afternoon' van Studio Light uit ...
Deze lijn heeft prachtig scrappapier, paperpads, malletjes, stempeltjes ...
Dit kaartje heb ik gemaakt met enkele materialen hier van



Voor de basis van het kaartje heb ik donkerblauw glanskarton gebruikt.
De huisjes met kerstbomen heb ik gemaakt met StencilSA221.
Achter de raampjes heb ik een stukje geel papier gekleefd... zo lijkt het of er licht door de ramen schijnt ... gezellig toch ...
De tekstlabeltjes heb ik gemaakt met StencilSA220.
Langs beide kanten nog een ijskristal StencilSA219.
Met een molotov marker heb ik witte stipjes gespat ...
De stippelijntjes langs de rand heb ik gemaakt met een Uni-ball Signo ..


Gebruikte materialen :

  

Ik ga nu even een kleine pauze nemen en genieten van ons verlof ...

Tot later ...


Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Hallo Odette,
    het is dus weer uitkijken naar de nieuwe materialen van SL.
    Jij hebt er alvast een schitterende kaart mee gemaakt !
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Odette, heel mooi weer gemaakt.
    En geniet lekker van je verlof, wij nog een paar dagen en dan ook lekker even ertussen uit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Elly. Ook voor jullie een heel fijn verlof !
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.