donderdag 1 augustus 2019

Hello Winter ...


Hallo allemaal,

Wat zijn de mallen voor kadertjes van Studio Light te maken toch super leuk ... Dit heb ik gemaakt met de kerstlijn Snowy Afternoon ...


Ik ben begonnen met het frame van StencilSL208 uit te snijden uit blauw glanskarton.
Bij deze stencil is ook een malletje van een staandertje ... dit is ook zo handig om een kaartje in te plaatsen.
Het designpapier komt uit paperpad Snowy Afternoon PPSA126.
Voor de aankleding van het kaartje heb ik materialen uit doosjes EASYSA655 en 656 gebruikt.
De takjes op de zijkanten heb ik gemaakt met stancilSA217.
Onder de kerstbal heb ik een slingertje geplaatst StencilSA220
De ijskristal met stencilSA219.
Onderaan nog 2 bloemetjes ...

Gebruikte materialen :



    
 

Liefs, Odette.

5 opmerkingen:

  1. Schitterend ! Het is eens wat anders dan een kaartje en het ziet er leuk uit om te maken.
    Het staandertje is handig. Als ik een gotere kaart maak doe ik ze meestal niet dubbel en dan is een staandermal de oplossing.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els ... ja echt leuk om te maken hoor en het staandertje past echt bij veel ...
      Groetjes.

      Verwijderen
  2. Een heel mooi kaartje en wat een mooi blok!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Caroline. Ja is echt weer een prachtige lijn !
      Groetjes.

      Verwijderen
  3. Wat prachtig zeg, het is een echt kunstwerkje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.