donderdag 11 juli 2019

Lovely Moments ...


Hallo allemaal,

Bij de nieuwe lijn 'LOVELY MOMENTS' van Studio Light is er ook een hele mooie randmal.
Met deze randmal heb ik de basis van dit kaartje gemaakt ...




Ik heb kaartkarton genomen van 25 x 15 cm. Met randmal stencilLM215 heb k de zijkanten gemaakt.
De gesloten mal langs weerzijden van het papier gelegd en uitgesneden. Voor de blauwe bloemen heb ik allen de bloemen uitgesneden.
Het designpapier op het middengedeelte komt uit paperpad PPLM124.
Get plaatje uit doosje EASYLM654.
Onder het plaatje heb ik bovenaan de hartjesmal StencilLM214 geplaatst en daarna randmal StencilLM213. 


De takjes gemaakt met StencilLM213 en de bloem met stencilLM210.



Ik vind deze lijn persoonlijk echt super mooi ...



Gebruikte materialen :

    


Liefs, Odette.

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en mooie randmal die veel uitstraling heeft door de donkere kleur.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Odette!...de randmal is zeker leuk,maar ja dat is het meeste wel van studio light haha.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Marja ... Ja Studio Light heeft heerlijke materialen om mee te werken.
      Groetjes.

      Verwijderen
  3. Wat een schitterende lijn!!!
    Een ontzettend prachtige kaart heb er mee weten te maken!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerlinde ... Ja de Lovely Moments is echt super mooi !
      Groetjes.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.