donderdag 27 juni 2019

Sweet little baby ..




Hallo allemaal ...

Bij de fb- groep 'Vintage and More ' loopt momenteel een leuke challenge met als opdracht 'een vintage babykaartje'.
Deze opdracht vond ik echt wel heel leuk want ... vorige week vrijdag zijn wij grootouders geworden van een lief kleinzoontje Maxim. Wij lopen momenteel op wolkjes ...  en zijn super blij met dit wondertje ...  onder aan mijn bericht ga ik een foto tonen ..



Voor de vorm van dit kaartje heb ik een Dutch Doobadoomal gebruikt.
Het designpapier en de aankleding van het kaartje heb ik gemaakt met materialen van Noor Design.




Mee doen met deze leuke challenge kan nog t/m 30 juni 18.00.




Hier een foto van Maxim en ook eentje met zijn lief zusje Amélie ...


Liefs, Odette.

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattige baby met zijn lieve grote zus !
    Felicitaties voor ouders en grootouders.
    En de kaart is ook weer een prachtig exemplaar !(ik had dit superblij bericht niet opgemerkt bij mijn vorig bezoek)
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Els ... Ik had die dag 2 berichten na mekaar dus vandaar dat je het 1ste niet opgemerkt zal hebben ... Wij zijn super blij met dit wondertje en Amélie ook ...
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.