donderdag 6 juni 2019

Go on an adventure ...


Hallo allemaal,

Er zijn weer 4 nieuwe ticketmallen uitgekomen van Studio Light. Deze kaartjes heb ik gemaakt met eentje ervan, het is zo een veelzijdige mal dat ik er 2 verschillende modelletjes van gemaakt heb ...


Ik heb stencil SL199 gebruikt. Deze heb ik uitgesneden uit craft karton en designpapier. Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit paperpad PPOV117 van de Ocean View lijn.
De afbeelding en krab komen uit doosje EASYOV650.Onder het plaatje heb ik een zeester gezet StencilOV191 en op de zijkant enkele takjes zeewier StencilOV192.
Onder het plaatje heb ik een stukje verbandgaas geplaatst.

 Essentials tekststansjes StencilSL182.
Er zijn verschillende nieuwe tekststansjes uitgekomen voor elke gelegenheid en je kan er eindeloos mee combineren ...
Dit is dus mijn eerste kaartje ....




Voor dit kaartje heb ik dus dezelfde mal gebruikt maar hier heb ik hem gebruikt om een easelkaartje mee te maken.
Voor de aankleding van het kaartje heb ik een blad gebruikt uit stansblok Beautiful Sunflowers StansblokSL79.
Onder het plaatje heb ik nog een rozetje geplaatst ... deze is van de Create Happiness lijn StencilCR157.
In de gaatjes heb ik een kantje en strik gedaan.



 Gebruikte materialen :

      


Liefs, Odette.

4 opmerkingen:

  1. Onwijs gave materialen!!!
    Prachtig creatie heb je er mee gemaakt!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 2 prachtige kaarten in totaal verschillende thema's. Laat mooi zien dat het een mal met vele mogelijkheden is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog meer moois van SL.!
    En jij geeft ons weer de nodige inspiratie met je prachtige voorbeeldenkaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een plaatje net als altijd met jouw creaties.
    SL heeft gewoon teveel leuke dingen hihih
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.