vrijdag 3 mei 2019

Leuke stempels ...



Hallo allemaal,

De 'OCEAN VIEW-lijn' heeft zo veel leuke stempels, ik heb er 2 pagina's in mijn Art Journal mee gemaakt ...



Ik ben begonnen met de stempels van de boot en schatkist in te kleuren en daarna heb ik ze uitgeknipt. De andere stempels heb ik rechtsstreeks op de bladzijden gestempeld.

Gebruikte materialen :

Studio Light - Essentials - Journal 16 x 16cm    




Rond 20 mei komen er 4 prachtige Cling Stamps uit van Studio Light ... ik heb deze bloem en vlinder al ingekleurd met de Light markers ... kaartjes volgen later ...






Voor iedereen een gezellig weekend ... liefs, Odette.

8 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje Odette.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende materialen!!
    Prachtige creatie Odette!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerlinde ... ja de stempels zijn echt knap !
      Groetjes, Odette.

      Verwijderen
  3. Mooie pagina's in je art journal.
    De bubbels en de takjes vind ik heel mooi..de rest van deze lijn spreekt mijn niet zo aan. De nieuwe lijn die eraan komt en wat jij al gekleurd heb is erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele toffe pagina's in de journal!!!
    Wat een ontzettend mooi formaat/model journal heb je!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Gerlinde ... Ja de art journal is heel goed van formaat en het papier is ook super !
      Groetjes.

      Verwijderen

Dank je wel voor je bezoekje en reactie.
Fijn om telkens te lezen ....
Liefs, Odette.